A bűnös

2010. november 19., péntek.


Mindannyian vétkezünk. Ki kicsit, ki nagyot.

Joanne Trafford szerint Scott Wilmer igen csak nagyot hibázott, mikor megölte egyik barátnőjét. A rendőrség szerint viszont Scott ártatlan, és a lány halála öngyilkosság volt.

Joanne nem tud ebbe belenyugodni, és magánnyomozásba kezd. Vajon sikerül titokban tartania családja előtt a tervét? Sikerül elhitetni az állandóan aggódó anyjával, a csökönyös ex-barátjával, és a többi ismerősével, hogy minden a legnagyobb rendben van?

A történetből kiderül...

Ízelítő

"- Hello. –köszöntem, mert az illemet én ismerem, úgy néz ki másokkal ellentétben. – Joanne Trafford vagyok, és Aliceről szeretnénk beszélgetni. Alice Whiteról. – Scott arcizma megrándult, és keze rögtön ökölbe szorult. Hirtelen elfogott a félelem. Az ösztönöm azt súgta: fuss! De én mégis ott maradtam az izomrengeteggel szemben. Fogadni mertem volna, hogy naponta jár konditerembe.

- Kik vagytok? A rendőrség már kikérdezett.

- Igen, tudom. – próbáltam eltűntetni a remegést a hangomból, de nem igen ment. Felénk lépett egyet.

- Mi… mi csak – de nem tudtam tovább mondani, mert egy kéz megragadta az Izomagy mellkasát.

- Scott, hagyd! – időm sem volt, hogy elámuljak Mr. Olajos-póló bicepszétől, és illatától."



Szerző: Rita07

URL: http://colpevole.blogspot.com/p/bunos.html

Ajánlotta: Saját ajánlás

Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

 
Cacoethes Scribendi © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |