Egy XXI. századi házassagi szerződés

2010. november 13., szombat.


Milyen az, amikor még születése előtt befolyásolni próbálják valaki életét? Amikor a szülők között létre jön egy megállapodás, csak éppen az érintett felek nem tudnak róla? És mi a szerződés feltétele? Kiderül ha elolvasod.

Ízelítő:

- Alex, meg ne próbáld! A kocsidban éjszakázol! Én figyelmeztettelek - kiabáltam, miközben őrült módjára kapálóztam lökött öcsém széles vállán. Ahogy elértük a fürdőszoba ajtaját, pióca módjára kapaszkodtam az ajtófélfába, és úgy hisztiztem, hogy azt még egy ovis is megirigyelhette volna. De Alexet nem hatottam meg. Egy határozott, és számomra fájdalmas rántással elválasztott a kapaszkodómtól, aztán ledobott a hátáról, bele a kádba, és rám engedte a jéghideg vizet. A kapálózásommal csak azt értem el, hogy úszott az egész fürdő, Alex pedig majd megfulladt a röhögéstől.
- Ú... Úgy nézel ki, ... Mint egy ázott kutya - röhögött teli szájjal. De ahogy hátra lépett, elvágódott a vizes kövön, tovább röhögve.
- Hehe, de vicces vagy, te hülye. Ezt még meg fogod bánni - húzódott a szám ördögi vigyorra. Erre már ő is felnézet.
- Mire gondolsz? - jött oda, hogy segítsen kimászni a kádból, de én gyorsabb voltam, és kipattantam, majd elügettem mellette vigyázva, nehogy elhasaljak.
- Majd meglátod - vigyorogtam szüntelenül. - Jó éjt! A vendégszoba szemben, érezd magad otthon. Majd reggel találkozunk- mondtam, miközben kitaszigáltam az ajtón.
Ahogy Alexet az ajtón kívül tudtam, elkezdtem magam kihámozni a vizes cuccokból, és elmentem rendesen lefürdeni. Később, már pizsiben libegtem, ki és bújtam az ágyba.


Szerző: Baree

URL: http://baree-story.blogspot.com

Ajánlotta: Saját ajánlás

Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

 
Cacoethes Scribendi © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |