Emparazita

2010. november 20., szombat.


Matthew Smith, egy átlagos, már-már szürke kamaszfiú volt. Egy nap azonban, így is romok közt heverő világa a feje tetejére áll! Vajon hogy bírkozik meg Matt a képessége szabta korlátokkal?

Ízelítő

"Másnap a kora hajnal első sugarai keltettek. Lacey még békésen aludt. Szépséges arca a felkelő nap fényében olyan gyönyörű volt, akár egy angyalé. Csak feküdtem és néztem őt, képtelen voltam betelni vele. Szerencsésnek éreztem magam, amiért úgy hozta a sors, hogy megismerhettem. Még egyetlen lány sem gyakorolt rám olyan hatást, mint ő! Már a puszta jelenléte is képes volt belőlem egyszerre borzongást és határtalan boldogságot kiváltani. És valamilyen megmagyarázhatatlan oknál fogva úgy éreztem, már réges-régen elrendeltetett a kettőnk kapcsolata. Mindaddig, amíg együtt leszünk – és reményeim szerint ez meglehetősen hosszú idő lesz –, együtt kell majd élnem azzal a kísértéssel, amit tegnap este csak kis híján sikerült legyőznöm. Olyan ő nekem, mint egy kábítószeresnek a drog. Tudom, hogy tilos lenne hozzáérnem, mert azzal az életét kockáztatom, de ha nem érinthetem meg, abba én halok bele!"

Szerző: Matt

URL: http://mattjarow.blogspot.com/

Ajánlotta: Saját ajánlás

1 Hozzászólás:

Matt írta...

Köszi még egyszer von Birken :D és a megjelölés tökéletes lesz mint misztikus, ezt is köszi ;) :D

Megjegyzés küldése

 
Cacoethes Scribendi © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |