A Kiismerhetetlen

2010. november 13., szombat.


A Kiválasztottak életét mindenki irigyli, de ha jobban megismerjük őket, akkor rájövünk, tévedtünk. Munkájuk a vadászat azokra, akiknek nem szabadna létezniük. Ha eközben vétenek, az életükbe kerülhet.

A véremben van a harc iránti vágy, ezért vagyok Kiválasztott. Ha azt hiszed, hogy ez az élet tökéletes, akkor nagyon tévedsz. Mindenért küzdened kell, és ha nem te vagy a legjobb... véged. A Kiválasztottakból csak páran akadnak, bár akikre vadászunk azokból rengeteg él, azonban ha ők nem léteznének, nem lenne munkánk és a létezésünket nevezhetnénk életnek...

A múltat nem lehet elfeledni, a végén mindig kiderül a legrosszabb dolog is.

Egy teljesen más életet kezdtem élni. Azóta teljesen megváltoztam. Nem gyilkolok senkit se meg. Teljesen őrült módon olyanokkal lakok együtt, akiket régen megöltem volna. Kik is azok? Egy aranyos árny. Egy mindig humoros vámpír. És egy mindenki agyára rámászó démon. És én hova tartozom? A Kitaszítottak közé....

Mikor már azt hittem, minden rendben és semmi se rombolhatja össze a megszokott mindennapjaimat, újra csatatérre kerültem. Az alvilágiak egy csoportja készült valamire, valami végzetesre. Mindezt egy személy miatt. Miattam. A házunkat akár szállodának is nevezhettük volna, minden percben új idegenek érkeztek. Köztük volt egy halottnak hitt férfi és egy igazán halott nő is, aki Sebastien egyik rokona volt. Egy akkor jó döntésnek hitt dolog szinte a végemet okozta. És fájdalmasan kellett azzal szembesülnöm, hogy egy szívemhez közel álló személy hatalmas ballépést követett el, melytől szívemben a tüske még mélyebbre fúródott.


Szerző: Petya23 (Szabó Petra)

URL: http://akivalasztottak.blogspot.com/

Ajánlotta: Saját ajánlás

Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

 
Cacoethes Scribendi © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |