Bloody Moonlight

2010. december 18., szombat.

"Átlag 17 éves csaj vagyok, sokan plázacicának is neveznek, ugyanis imádok vásárolni. Szeretek bulizni, táncolni, főállásban - persze csak a diákság után - pompon lány vagyok, a srácokért sem kell igazából versenyeznem, tekintve, hogy bombázó vagyok. Nézzük csak a 16. születésnapomra egy kocsit kaptam. Van egy édes kiscicám és rengeteg haverom. New Yorkban lakom, a szüleim milliomosok stb. stb. Kell ennél több?!

Na, itt vége is szakadhat ennek a béna eszmefolyásnak. Én ilyen életről sajnos álmodni sem merek, ja és jó részt nem is akarok. Ki az a hülye, aki szőke plázacica akar lenni? Bár… Ha ilyen életem lenne, kezdjük azzal, hogy legalább ember lennék. Aztán úgy 99,99% lenn az esélye, hogy most nem itt állok. Két tűz közé szorulva. Az egyik oldalon az angyalok, nimfák, tündérek, vérfarkasok (igen kedves tévelygő lélek, ezek a nemes állatok bizony nem a gonosz szolgái) és persze a vega vámpírok, és a fény összes szülötte. A másik oldalon minden, amit a sötétség teremtett, vagyis az ördögök, démonok, hárpiák, nem vega vámpírok, és a többi torzszülött.

Egyik oldalon a nagyapám maga a nagy Lucifer, a másikon a szerelmem és minden, amihez igazán kötődni akarok.

Már csak egy a kérdés mert, hogy háború lesz az már biztos. A kérdés pedig a következő: A csatában melyik oldalon álljak és segítsem? Avagy a megszokott királyi élet nagyapával, vagy minden ugyanez nagyapa nélkül, plusz amiről álmodtam, azaz szerelem, szerető anya, hű barátok, semmi szenvedés.
De ne szaladjunk ennyire előre. Hiszen még be sem mutatkoztam. A nevem Elisabeth. Családnevem nincs, bár ha emberek között járok Elisabeth Nightként mutatkozom be. 17 éves vagyok, már vagy 300 éve. Az apám III. Vlad. Közismertebb nevén Dracula gróf. Bár őt „sajnos” nem ismerhettem meg személyesen (na, jó talán úgy 3 éves koromig élt), mert miután a fény teremtményei rájöttek, hogy áruló van a körükben, gyakorlatilag széttépték. De igazából még örülök is neki. Amilyen gonosz volt… Bár lehet, hogy tudott volna szeretni, legalábbis engem tudott… Már amennyire… A nagyapám maga a Sátán, vagyis Lucifer személyesen, de nem ördög, mint sokan gondolják, vagy vallják, ennél sokkal több, ha lehet így nevezni hát ő minden. Szóval van benne mindenből. A rokonságom másik felét egyenlőre nem mondom meg, hogy kik, mert akkor lelőném a poént."

Szerző: Elena

URL: http://bloddymoon.blogspot.com/

Ajánlotta: Saját ajánlás

Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

 
Cacoethes Scribendi © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |