Lángoló máglya

2010. december 11., szombat.

Ebben a könyvben szinte minden szereplő új oldaláról mutatkozik meg, előkerülnek rég rejtegetett titkok, amik visszavonhatatlanul befolyásolják a jövőt. Mindannyiuknak fel kell vállalniuk új álláspontjukat, érzelmeiket, gyengeségeiket és döntéseiket.

Kövessétek végig velem együtt a vérforraló kalandokat!

Hűséges, kitartó Olvasóimnak külön köszönet, amiért töretlen lelkesedéssel és érdeklődéssel kísérik Morwen, Melkor és Udimu történetét.

Ez a könyv erotikus részeket is tartalmaz. Bár igyekeztem a jó ízlés keskeny mezsgyéjén óvatosan egyensúlyozni, remélem, senkit nem vezetek megbotránkozáshoz.

Véleményeket szívesen fogadok, hiszen a visszajelzésekből tudom leszűrni, mit gondoltok a könyvről. Ezért kérlek, ne fogjátok vissza magatokat!

Jó szórakozást kívánok!

Üdvözlettel: Ash



Ajánlotta: von Birken

5 Hozzászólások:

Könyvíró Flóra írta...

Oké,
mostmár tisztázzuk a dolgokat. :D
A mű címe Lángoló MÁGIA, avagy Lángoló MÁGLYA? Mert a Műveknél van Mágia itt meg Máglya. :D Eddig azt hittem, Máglya de gyakorlatilag elbizonytalanodtam.
Kérlek titeket világosítsatok fel, mert már hetek, sőt hónapok óta kétségek között tengődöm. :D
Üdvözlettel: Flóra

von Birken írta...

Máglya. A képen is látható. :) Hogy nem mindig azt gépelik az ujjaim, amit akarok, az annak tudható be, hogy gépelés/gépezés közben filmet is nézek, és gyakran akarattalanul is azt írom, ami a filmben éppen elhangzik. Sőt, rövidebb szavakat hajlamos vagyok visszafelé begépelni, és bizonyos szavakban a szótagokat is felcserélem ilyenkor. Fegyelmezetlen, szétszórt és szórakozott vagyok - minden téren -, úgyhogy ezért ne kárhoztassatok. :) (Volt, hogy azért nem lett jeles egy dolgozatom a gimiben, mert egy geometriai feladat első felét elolvastam, megcsináltam, de a mondat másik felén átsiklott a tekintetem, úgyhogy annak megoldása is lemaradt...)

De köszönöm, hogy felhívtad a figyelmemet, javítom.

von Birken írta...

(Azért fejtettem ez ki így, bővebben, hogy nehogy diszgráfiásnak nézzen a világ, :)egyszerűen csak képtelen vagyok odakoncentrálni egyetlen dologra, egyfolytában ezerfelé csapongok. Még egy eset: érettségi után csak a villamoson jutott eszembe, hogy nem írtam alá a jelenléti lapot. Leszálltam, és két megállót szaladtam vissza, szerencsére még ott voltak, és alá tudtam írni, különben érvénytelen lett volna az egész... Azt hiszem, ezt hívják figyelemzavarnak.)

Könyvíró Flóra írta...

:D Igen, értem miről beszélsz. Nekem is hasonló dolgaim voltak. Pl. Középsuli, házidolgozat, mindenki retteg a tanártól. Téma: Művészetek 1865-ben. Én persze tv nézés közben alkottam otthon, ahol valami szuper film ment, és amikor nyomták a reklámot valamit hozzá írtam az esszéhez. Így mikor a tanár felolvasta:
A művészetek világa az 1700as évektől kezdett el kibontakozni, és jóval a felvilágosodás után bontotta ki szárnyait... bla-bla.. A COLGÉT FOGFEHÉRÍTŐ PASZTA HÁROM NAP ALATT LÁTHATÓAN FEHÉRÍTI FOGÁT... és akkor a gótika meg a reneszánsz, végül a romantika bla...bla.
Eredmény: karó. :D
Jó tanács: Ne írt fogkrém reklámot a tudományos értekezésedbe. :D

von Birken írta...

Nos, én már nemigen változok 32 éves fejjel - hiába mondták: "Ne hülyéskedj, úgy maradsz!" -, úgyhogy a fogpaszta ezentúl is belopódzik a zsírosbödönbe, de legalább Te már tudni fogod, mért majszolgatok önfeledten fogkrémes kenyeret zsíros kenyér helyett... :D

Megjegyzés küldése

 
Cacoethes Scribendi © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |