Minden időn túl

2010. december 12., vasárnap.

Bevezető - Tündérmese

Még most, hónapok múltán sem tudtam eldönteni, hogy tündérmesébe csöppentem inkább, vagy egy horror történetbe. Pedig sokat törtem rajta a fejem, mióta megismertem őket.

A rémisztő események után, amiket átéltem, az utóbbi felé hajlottam. A boldogság viszont, amit a puszta léte okozott, nem hagyta meglátnom a maguk valójában a dolgokat. Pedig ezektől minden épeszű ember fejvesztve menekült volna. Én azonban, mintha csak egy felhőn keresztül néztem volna az eseményeket. Ez a felhő pedig meggátolta a tisztán látásomat. Bárhová néztem, bármerre jártam, mindig az ő arcát láttam kiemelkedni belőle.
Bármi történt velem, tudtam, ez mind az ára annak, hogy vele lehetek. És ezért semmit nem éreztem túl drágának.

De vajon ő mennyit hajlandó fizetni azért, hogy velem legyen?

Szerző: Rose Woods

URL:http://angyalidemonok.blogspot.com/search/label/Minden%20id%C5%91n%20t%C3%BAl

Ajánlotta: Saját ajánlás

Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

 
Cacoethes Scribendi © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |