A pokol gyermekei

2010. december 11., szombat.

Egy lány, akinek mindene megvan. Egy lány, akinek még ez sem elég. Egy lány, aki rossz útra tér. Egy lány, aki egy döntéssel megváltoztatja a saját életét. Egy lány, aki ezzel a döntéssel mások életét romba dönti. Ezzel kezdődik minden… Mert mindig van sötét oldal, ami ha elcsábít, talán sosem szabadulsz!

Lena Mcroy, egy nem éppen tipikus amerikai tinédzser, aki Miamiban tengeti mindennapjait. Mindene megvan, amit csak el lehet képzelni; egy hatalmas ház - mindennel felszerelve, luxus körülmények, saját autó, valamint egy bejárónő, aki nem mellesleg remekül főz. Az élete tökéletes egészen addig, amíg olyan dolgok nem történnek, amik teljesen megváltoztatják az életét. Ezt azonban nem nézheti tétlenül, és nem is fogja, mert mindent elkövet annak érdekében, hogy a szépen felépített élete ne dőljön romokba.

Vajon milyen események lánculatát vonhatja maga után néhány új ember? Miként reagálsz arra, ha azt veszed észre, hogy a szépen felépített kártyavárad összedőlni készül? Bármit képes vagy megtenni az általad leginkább vágyott cél érdekében? Mindenkin átgázolsz, nem törődve azzal, hogy milyen következményei lesznek? Ellen tudsz állni a kísértésnek?

Ezekre a kérdésekre keresi a választ Lena, és hogy megtalálja-e? A történetből kiderül :)

Rövid részlet a történetből

"– Az én világom mélyen a föld alatt van, egy teljesen más birodalomban, ahol bármit megtehetsz, és a lehetőségek kiteljesedhetnek. Én a pokol egyik szülötte vagyok, habár valaha ugyanolyan gyenge ember voltam, mint te. Azonban most már természetfeletti erőkkel rendelkezem, és olyanokat tehetek meg, amire te még álmodban sem gondolnál – hajolt közelebb, én pedig először azt hittem, hogy mindez csak egy átverés.
– Na, jó, hol a kandi-kamera? – vontam fel a szemöldökömet hitetlenkedve.
– Sehol, ez az igazság – felelte egyszerűen, én pedig meglepődtem a könnyedségen, amivel beszélt. Bár még nem hittem el neki teljes egészében, valahol mélyen éreztem, hogy igazat mondhat, azonban erről meg kellett bizonyosodnom.
– Akkor bizonyítsd be, hogy nem csak hazudozol itt össze-vissza – fontam karba a kezeimet várakozóan.
– Legyen – vont vállat, és lazán az ablak felé intett, mire hirtelen lángba borult az egyik függöny, én pedig elképedten pattantam fel. Azonban amilyen gyorsan fellángolt, ugyan olyan gyorsan lohadt is le a tűz, és egy cseppet sem perzselte meg a kényes anyagot. "


Szerző: Nocy

URL: http://apokolgyermekei.blogspot.com/

Ajánlotta: Saját ajánlás

Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

 
Cacoethes Scribendi © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |