Új Admin

2012. január 16., hétfő.

Első reakcióm nagyjából nekem is ez volt >.<   Csak szerencsére nem egy száguldó autóban ültem két idiótával és egy zsenivel. 
Szóval, Üdv! Néktek Blog Lakók, a nevem Yzarr a közelebbi ismerőseimnek Yzzi.  Meg lettem fenyegetve a Sithlord von Birken által, hogy itt mutatkozzam be én, ha má' Fészbúkon megtette Ő. 
Szerintem jobban jártam >.< Csak ő még nem tudja XD Nézzétek milyen kis helyes bemutatkozó képeket találtam :D 
Egyéb iránt, tényleg ha van valami problémátok a Scribendivel megtaláltok ott is(FB), vagy a saját kis fórumom birodalmamban, netán a saját történeteim között, valahol csak felbukkanok ;)
Vagy lessétek meg a közreműködőknél a profilomat ;)





Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

 
Cacoethes Scribendi © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |