Nemesi fika

2012. március 23., péntek.

"El kell keserítselek, ha ezért jöttél, hogy valami Különlegesről olvass. Az én életem semmivel sem különlegesebb mint a többieké, akik körülvesznek. A dán hercegek, az angliai hercegnők, a francia korona ikrek, az orosz cári ivadékok és a sok-sok más népből származó nemesi, vagy igazán elit családok gyermekeinek élete. Egyáltalán nem különlegesebb. Én is járok iskolába, én is járok szakkörökbe, én is ellátom a feladataim mint mindenki más a világon és még WC-re is eljárok legalább háromszor egy nap, ha nem többször."

Amiről pedig olvashatsz a blogomban, az pontosan az iskolába járás lesz, vagyis amit a svájci iskolán kívül még csinálok... Például megfenyegetek egy csajt, hogy beledugom a fejét a másik seggébe és kitárgyalom a Fritz-el, hogy miért is ítélem el az erőszakot... Magamra borítom a salátám és megmutatom a diákságnak a fenekem, ránk törik a kolesz ajtónkat, majd pokollá teszem egy srác életét úgy, hogy még csak azt sem tudom kicsoda és kiderül, hogy miért hívják ezt az intézményt "Zálogháznak". Ellopok egy telefont, amit állítólag itt nem is lehet birtokolni. Kiszökök az éjszakába, csókolózok azzal az emberrel, akinek a családja majdnem kiirtotta az enyémet és megpróbálok szűz maradni, hogy ne kelljen gondolkodni az ellenkezőjéről.

Ha másért nem is, de ezekért érdemes lesz olvasnotok engem innen az Alpokból, az én kalitkámból.


Megjegyzés

Ez egy kötetlen formában megírt blog "szerű" iromány, tehát a fejezetek is ilyesfélék. A szereplők valósak, csak a neveik kitaláltak, ez a történet tehát nem egy tündérmese, nem egy álomsztori, azonban néhol nagyon megközelíti az álmokat és sokszor a rémálmokat is.

A történetet a blogom jobb-felső sarkában található lenyíló fülben olvashatjátok, körülbelül 2-3 naponta.

Szerző: Nagy Cecília

URL: http://www.google.com/url?q=http://cilicica.wordpress.com/nemesi-fika/az-elso-1-resz/&usd=2&usg=ALhdy2_usONpvVvmCmozQQva5xhj2TGUww

Ajánlotta: Saját ajánlás

Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

 
Cacoethes Scribendi © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |