Diary of a Combat Medic

2012. április 20., péntek.

Lyra-Sandraye Backwood a US. Marine Corps Combat Medic-je. Már harmadik éve szolgál a századnál Hadnagyként.
Feladata, hogy minél több embert megmentsen - az Ő szava járása szerint ellopjon mindenkit a Halál orra elől, akit egyszer már megérintett annak sötét árnyéka, bár az eszközei sokszor hiányosak, a tábori kórház pedig néha túl messze van, mint igazi segítség. A században egyenrangú félként kezelik, ahogy a felcsereket szokás, mindeni megbecsüli a munkáját, ami sokszor nem olyan hálás, mint ahogy azt sokan elképzelik, hiszen a legnagyobb tűzharcban is ahelyett, hogy magát mentené, folyamatosan mozgásban van, hogy a többieknek segítsen.
A háború szele messze sodorta otthonától, ahogy a társait, őt is kivezényelték a hadszíntérre, a szülei már rég meghaltak, így magányában levelek helyett elkezd naplót írni a század mellett töltött napjairól...

Az író megjegyzése

Már megjelent itt egy ajánlásunk akkor Megan Jane Woodrow-ként írtam, azóta a nevem véglegesedett, és ezúttal egy saját történettel próbálkozok.
Azért kezdtem el ezt a sztorit írni, mert az Ausztrália c. film óta nem találtam jó háborús történetet, főleg nem olyasmit, amely egy NŐ szemszögéből mutatná be a fiktív háború eseményeit a 80-as 90-es években.
Ami nagyon inspiráló volt számomra, a Band Of Brothers (Az elit alakulat) című HBO sorozat Roe dokija, aki hasonlóan önzetlenül szolgálta a világháborúban a 101-es Easy Század tagjait.
Kommentet, vagy külső véleményt még nem kaptam (bár elég sokan járnak azóta, hogy felraktam a blogon) és kíváncsi lennék, hogy a tisztelt Nagyérdemű mit szól/szólna egy ilyen regényhez.



Szerző: Lyra MJ Woodrow
URL: http://meganjane.freeblog.hu/categories/Diary_of_a_Combat_Medic/
Ajánlotta: Saját ajánlás


2 Hozzászólások:

Lexen írta...

Szia. Ne haragudj, de nem tudtam, hova írjam ezt a bejegyzést. Nagyon tetszik a blogod. Csak meg akartam dicsérni.
Én is nagyon szeretem a történeteket, az én blogom magáróla történetírásról szól. Ne érts félre, ez nem reklám (ha itt valaki reklámozni akarna, volna rá más lehetősége), de nagyon sok munkád lehet ebben.

Lexen

www.lexen-jzti.blogspot.com

Lyra írta...

Szia! Köszönöm, egyáltalán nem vettem rossz néven :)Sőt... komolyan jó érzés volt olvasni a soraid ^^ A munka egy relatív dolog számomra, persze most nem arra gondolok, hogy ez egy olyan egyszerű dolog lenne... de nem munknak érzem, ha érted, mire gondolok :) Hamarosan jelentkezek egy új storyline-al (legalábbis reményeim szerint)remélem az is elnyeri majd a teszésed.

Lyra MJ. Woodrow

Megjegyzés küldése

 
Cacoethes Scribendi © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |