Élete(i)m

2012. július 25., szerda.

Te mit tennél, ha magadhoz térve nem tudnád ki vagy, hol vagy. Esetleg ki vagy? Mert én éltem már... , de abban sem vagyok biztos hogy emberként az voltam akinek hittem magam. Volt családom , barátaim. Most új családom és barátaim vannak. Vámpírok akik emberként szerettek , és most is szeretnek. Na nem mindegyik. Legalább is azt hiszem. Kicsit zavaros tudom, de hidd el nekem is. Van egy legenda . Az ikrek legendája amit a vámpírvilág keres, hogy megmentsék az emberiséget a gonosz karmaiból. Mert mostanra annyira beérett a gonoszság amit a Sátán elvetett, hogy elérkezett az idő hogy személyesen is eljöjjön és learassa veteményei gyümölcsét. Hogy nekem ehhez mi közöm? Nem tudom , de állítólag én vagyok a megoldás kulcsa. Öreg asszony voltam valaha, most fiatal vagyok. Szerettem egyszer valakit aki nem ember volt, de most valahogy nem jön vissza az az érzés amit szerelemnek hívnak.  Ha kíváncsi vagy történetemre kövesd nyomon. Elvezetlek egy olyan világba ami most is létezik de nem tud róla senki. Biztos vagy te abban hogy a családod , barátaid azok akiknek hiszik , mondják magukat. Ne legyél. Abban se legyél biztos hogy te az vagy akinek hiszed magad.

    Tudod-e ki vagy?
Tudod-e miért vagy?
   Én már tudom ki vagyok,
ha meghalsz te is megtudod.
  Addig elmesélem én ki vagyok.
Ha meghallgatod.
   Ha egyszer te is megtudod ki vagy,
ígérd meg hogy elmeséled, hogy én is megtudjam miért vagy.
                                                                                    Nelli


Szerző: Sziráki Ágnes
URL: http://eleteim.webnode.hu
Ajánlotta: Saját ajánlás

Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

 
Cacoethes Scribendi © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |