Secret diary

2012. július 29., vasárnap.

Kedves naplóm! - így kezdtem bele a bársonyos naplómba, amit a tizennyolcadik születésnapomra kaptam egy ismeretlen személytől. Akarva akaratlanul az édesanyámhoz kötöttem, ahhoz akit soha életemben nem láttam, aki rejtélyes körülmények között hagyott el minket, édesapámmal.
Ám a napló választ adott, nem egy kérdésemre. Egy barátra leltem benne, egy védelmezőre - aki talán csak az illúziók szülöttje, ám annál valódibb érzelmeket gyújt bennem. Hunter... suttogom magam, és a titkok rengetegében érzem magam. Csak egy betűhalmaz, ez voltál nekem - arc, mozdulatok, és hangok nélkül ragadtál el, a végtelenbe.

Szerző: Gabriella Fisher
URL: http://secretdiarybygf.blogspot.hu/
Ajánlotta: Saját ajánlás

Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

 
Cacoethes Scribendi © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |