Én voltam Ő

2012. szeptember 13., csütörtök.


A nyári szünet folyamán Lilla egy új regény írásába fog bele, amelyben egy bizonyos Nilla meglát egy fiút a vonaton, akibe ismeretlenül is beleszeret. Különös álmokat lát a tűzről, a srácról...
Mindez idáig nem is volna érdekes, viszont egy nap a suliban elsétál Lilla mellett ugyanaz a srác, akivel Nilla is összefutott...

Megjegyzés: 
Részletek:
 "- Nilla, figyelsz te rám?! – Csattan fel Cinnia, és hitetlenkedve megrázza a fejét, mire szállnak a gubancos tincsek.
- Nem. – Motyogja a lány, a tekintete tétova, mintha mély álomból ébredne. Barátnője elfancsalodik, grimaszol egyet, és tüntetően elfordul.
- Hát jó akkor nem is szólok hozzád! – Nilla elneveti magát, már épp bocsánatot kérne, amikor a fiú feláll, és kotorászni kezd a táskájában. Ez annyira lefoglalja a lányt, hogy rögtön elfelejti, mit is akart az előbb mondani. Mikor rádöbben, mit tesz, pirulva elkapja a tekintetét és felpattan.
- Átülhetnénk egy másik vagonba? – Kétségbeesetten kutat magyarázat után, hiába. – Kérlek!"
(2. fejezet: Nilla)

"A koppanás ébresztett, hallottam, ahogy a toll gurult még egy kicsit, majd ringatózva megállt. Nem akartam megmozdulni, de hirtelen belém mart az éhség. A kimerültségtől az asztal szélébe kellett kapaszkodnom, ahogy felemelkedtem. Ránéztem az órára, hajnali fél négy. Kibotorkáltam a fürdőszobába, a tükröt messzire elkerültem, féltem, milyen szellemet látnék benne."
(3. fejezet: Lilla)

Szerző: Veréb Árnika
URL: http://vereb-dudas.blogspot.hu/
Ajánlotta: Saját ajánlás


Hozzászólások:

Megjegyzés küldése

 
Cacoethes Scribendi © Copyright 2010 | Design By Gothic Darkness |